søndag 18. januar 2009

TV-fri uke - oppsummering

Det gikk jo stort sett greit denne uka. Skulle hatt noen prosjekter liggende som jeg kunne ha gjort noe med. For neste uke kan jo prosjektet være å få orden på musikk, squeezebox og sånt. Mye musikk som skal flyttes og ordnes. Og så kan vi jo begynne å rippe det vi har i CD-skapet...

Leste ferdig boka mi - og når jeg bare fikk roa meg ned og henta fram konsentrasjonen, så viste det seg å være ei bra bok som jeg hadde glede av å lese.

Tirsdag var jeg så vidt innom Frustrerte fruer, som jeg for all del ikke ville gå glipp av før. Men, - de er jo bare slemme med hverandre. Det er bare opplegg til nye intriger og nye måter å lage fiendskap. Hvor interessant er det egentlig å se botox-pinhead damer plage hverandre?

Torsdag ble jeg sittende og zappe. Og straffen var en hel kveld med utrolig dårlig film og dusteserier som jeg syntes var teite. I går - lørdag - klarte vi å unngå zappefella og satte på en film i stedet.

Forsøket fortsetter neste uke!

Ingen kommentarer: