tirsdag 13. januar 2009

Tv-fri uke -dag 1 og 2

Hva har jeg gjort de siste to dagene uten TV? Vel for det første har jeg lest en bok. !!! Akkurat nå er det Vente. Blinke av Gunnhild Øyehaug. Den er fin. Men jeg må ta meg i nakken, det gikk opp for meg at jeg leser bøker som jeg ser på TV. Fort og litt ukonsentrert. Jeg forventer å bli underholdt - det skal liksom bare komme skliende. Og det gjør ikke denne boka, altså må jeg konsentrere meg samtidig! Sikkert sunt for hodet.

Og så har jeg nesten gjort ferdig jule-romjuls-nyttårsbrevet!!! Hei, hvor mye man får gjort uten TV!

I går var det quizz. Og grunnet overveldende oppmøte av bibliotekarer og dess like på Maskinistenes hus, dannet vi et lite fraksjonslag fra kull '93. Bra for oss, men dumt for hovedlaget, vi kom på 4.plass - én plass bedre enn Råtassene. Vel, vi hadde det i hvert fall morsomt.

Hvordan går det med meg dag 3? Har tenkt å se Berlinerpoplene på nettv. Og det på en så liten skjerm at det nesten ikke teller ;-)

Ingen kommentarer: